خبرگزاری کار ایران

حجت نظری تاکید کرد:

واگذاری دائمی دو ورزشگاه تهران به استقلال و پرسپولیس صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۱۱۵

رییس کمیته ورزش شورای‌شهر تهران به خبر منتشر شده درباره واگذاری دائم مجموعه‌های ورزشی امام رضا(ع) و شهید کاظمی شهرداری تهران به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، حجت نظری به خبر منتشر شده درباره واگذاری دائم مجموعه‌های ورزشی امام رضا(ع) و شهید کاظمی شهرداری تهران به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واکنش نشان داد و تاکید کرد که هیچ واگذاری بدون موافقت شورای‌شهر امکان ندارد و شورا نیز تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نکرده است.

رییس کمیته ورزش شورای‌شهر تهران درباره سخنان اخیر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران درمورد اینکه بناست دو مجموعه ورزشی امام رضا در منطقه 18 و شهید کاظمی در منطقه 19 به طور دائم به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود، گفت: این مصاحبه را در رسانه‌ها خواندم و تصورم این است که احتمالا رییس محترم سازمان ورزش نتوانسته‌اند به درستی منظور خود را بیان کنند. چرا که قطعا ایشان به عنوان یکی از مدیران شهری باید بدانند که هرگونه واگذاری که از اموال و املاک شهرداری تهران و به عبارت بهتر مردم تهران است، باید با اطلاع و موافقت شورای شهر انجام شود و حتی شهردار تهران هم اجازه ندارد مستقلا چنین اقدامی انجام دهد.

وی افزود: تاکنون هیچ طرح یا لایحه‌ای در مورد واگذاری دائمی دو مجموعه ورزشی امام رضا و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به شورا داده نشده است. در حال حاضر با اجازه و تصویب شورای شهر، این دو ورزشگاه که متعلق به شهرداری است، در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که دو تیم تهرانی و پرطرفدار لیگ برتر هستند قرار دارد و هیچ تصمیمی در مورد واگذاری دائمی آنها اتخاذ نشده است.

نظری متذکر شد: شورای شهر مخالف حمایت از دو تیم استقلال و پرسپولیس نیست و اتفاقا در دوره شورای پنجم شهر تهران با پیگیری های بنده در کمیته ورزش، این دو ورزشگاه تجهیز شدند. ورزشگاه امام رضا که متاسفانه وضعیت خوبی هم نداشت بهسازی شد و امکانات ورزشگاه شهید کاظمی هم به روز شد.

رییس کمیته ورزش شورای‌شهر تهران متذکر شد: علیرغم اقدامات انجام شده، همچنان امکانات دو ورزشگاه با یکدیگر برابر نیست، از سازمان ورزش می‌خواهم که به تعهدات خود در مورد تجهیز ورزشگاه امام رضا که در اختیار باشگاه استقلال است عمل کند و ابتدا امکان برابر برای هر دو باشگاه فراهم کند و سپس اگر طرح یا پیشنهادی در مورد واگذاری دارد، قبل از طرح در رسانه‌ها، آن را به شورای شهر ارائه دهد. بنابراین لازم است تاکید کنم که فعلا هیچ تصمیمی برای واگذاری دائمی دو ورزشگاه مطرح نیست و در صورت تمایل وزارت ورزش و جوانان یا هرکدام از متولیان امر، این موضوع قابل بررسی است و شورا نیز در راستای تقویت دو تیم محبوب پایتخت، تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز