خبرگزاری کار ایران

وزارت دفاع با دانشگاه آزاد تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۶۵۳

تفاهم‌نامه همکاری جامع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور وزیر دفاع و رئیس دانشگاه آزاد به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، تفاهم‌نامه همکاری جامع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور ایفای نقش مؤثر در تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای سند توسعه و اقتدار علمی و عملی کشور با بهینه‌سازی و ارتقای توان آموزشی و پژوهشی با اتکا به تعامل، اشتراک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات علمی و توسعه همکاری در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، دانشجویی و ارائه خدمات به کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح به منظور برطرف کردن نیازها و پیشبرد برنامه‌ها و فعالیت‌های مکمل و مشترک به امضا رسید.

تبادل اطلاعات علمی، تحقیقات و مشاوره‌ای موردنیاز متقابل، تعریف و هدایت پروژه‌های مشترک و مکمل دانش بنیان و فناوری‌های نوین با رویکرد مرزشکنی دانش‌های نوظهور، تبادل اساتید آموزشی، پژوهشی و مهارتی مجرب و انتشار کتب و مقالات علمی حاصل از دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی مشترک از جمله مفاد مشترک این تفاهم نامه است.

تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی مشترک، برگزاری فن بازار و استارت‌آپ‌های مشترک، برپایی نمایشگاه و معرفی محصولات، خدمات و تولیدات دانش بنیان و برگزاری گردهمایی و همایش علمی در سطح ملی و منطقه‌ای از جمله تعهدات مشترک وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است این تفاهم‌نامه در جریان حضور و بازدید طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی و تشکیل جلسه راهبردی، به امضای طرفین رسید.

پیش از امضای تفاهم‌نامه، جلسه‌ای با حضور حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان دو طرف برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز