خبرگزاری کار ایران

فراهانی:

تذکر به شهرداری درخصوص لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی رانندگان تاکسی و اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۷۷۹

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درخصوص لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید فراهانی در جریان یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز حمل و نقل گفت: در توجه به حمل و نقل عمومی هرچند پیگیری انجام تکالیف دولت در توسعه زیرساختها، نوسازی ناوگان و پرداخت سهم از بلیط اتوبوس و مترو اهمیت دارد، اما این پیگیری نباید باعث شود از توجه به رفاه و معیشت رانندگان زحمتکش اتوبوس و تاکسی غافل شویم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های رفاهی و بهبود وضعیت پایانه‌های درون شهری به عنوان یکی از مطالبات جدی رانندگان باید در کنار تسهیل نوسازی اتوبوس و تاکسی‌های فرسوده مورد توجه قرار گیرد و شهرداری زمینه‌های استفاده از زیرساختهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود را با تخفیف برای آنها فراهم کند.

فراهانی تاکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره « لزوم توجه به خدمات و تسهیلات رفاهی ویژه رانندگان اتوبوس و تاکسی » به شهرداری تهران تذکر می‌دهم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: امیدوارم با اقدام به موقع، موثر و اهتمام شهردار تهران شاهد توجه بیش از پیش به مطالبات و انتظارات رانندگان زحمتکش اتوبوس، تاکسی و فراهم نمودن تهران به عنوان شهری برای زندگی همه شهروندان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز