خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری زندان فراری

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۵۵

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری متهم فراری که چندی پیش به بهانه مرخصی از زندان بیرون آمده و به محض رهایی، فکر فرار به سرش زده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی گفت: با دریافت دستوری  از اجرای احکام دادسرای ناحیه ۳۳ اوین  مبنی بر جلب و دستگیری متهمی فراری، به اتهام درگیری و نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی بلافاصله موضوع شناسایی مخفیگاه مجرم فراری و دستگیری وی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تحقیات اولیه حکایت از این داشت که متهم به بهانه استفاده از مرخصی از زندان بیرون و پس از رهایی از زندان در موعد تعیین شده بازنگشته است.  

این مقام انتظامی ابراز داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت توانستند پس از یک ماه تحقیق و مراقبت های شبانه روزی  مخفیگاه جدید  این متهم را  در حوالی خیابان مجیدیه شمالی شناسایی کنند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت بیان داشت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته روز بیست و چهارم آذرماه، با اطمینان از این که  متهم در مخفیگاهش در حال استراحت است، عملیات دستگیری متهم آغاز شد.

راستی افزود: ماموران حاضر در محل موفق شدند در یک عملیات پلیسی زندانی فراری را در مخفیگاهش دستگیر و  برای ادامه تحمل مجازات کیفری تحویل اجرای احکام دادسرا دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز