خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران:

مدارس تهران فردا هم تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۷۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تعطیلی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روز دوشنبه 25 آذرماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد تقی‌زاده با اشاره به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران  اظهار داشت: با توجه به آلودگی هوا مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ و مدارس استان تهران در تمام پایه‌های تحصیلی به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا (دوشنبه) 25 آذرماه تعطیل است.
 
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده تمام مسابقات ورزشی در فضای باز اعم از مسابقات لیگ تعطیل و فعالیت‌های معادن شن و ماسه و صنایع نظیر آن تا اطلاع ثانوی متوقف است.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس تصریح کرد: بنابر تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوا دانشگاه‌ها فردا تعطیل نخواهند بود همچنین براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا خواهد شد، براساس تصمیم این کمیته و موافقت شهرداری تهران فردا بلیت مترو و اتوبوس نیم‌بها خواهد بود.
 
براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، تقی‌زاده در پایان از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست تا نسبت به دادن مرخصی به مادرانی که فرزندانشان در مهدهای کودک هستند مساعدت لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز