خبرگزاری کار ایران

زمان دریافت کارت آزمون فراگیر ارشد پیام نور امشب پایان می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۰۵

داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۲۱ آذر فرصت دارند از کارت آزمون خود پرینت تهیه کنند.

به گزارش ایلنا، آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار می شود.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز سه‌­شنبه ۱۹ آذر ۹۸ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

تمامی داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

داوطلبان باید براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم­چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲و ۱۵ (شامل نام ­خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، مؤسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلی، معدل مقطع کارشناسی، معدل مقطع کاردانی «مربوط به دانشجویان یا فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته» و کدرشته‌ محل های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند باید آن را اصلاح کنند.

آزمون از ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ آغاز می شود و در ورودی حوزه­ های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت صبح) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز