خبرگزاری کار ایران

در سفر وزیر بهداشت به قم انجام شد؛

امضای دو تفاهم نامه مهم حوزه سلامت

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۸۵۰

دو تفاهم نامه مهم حوزه سلامت شامل گسترش و نوسازی امکانات درمانی شهر مقدس قم به ویژه منطقه کم برخوردار نیروگاه و امامزاده ابراهیم و همچنین ایجاد دانشگاه بین المللی طب سنتی، ایرانی و مکمل توسط وزیر بهداشت در سفر به قم، امضا شد.

به گزارش ایلنا، در تفاهم نامهای که بین نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امضا شد، دو طرف بر گسترش و نوسازی امکانات درمانی شهر مقدس قم به ویژه منطقه کم برخوردار نیروگاه و امامزاده ابراهیم تاکید کردند و مقرر شد که بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت زهرا(س) قم توسط بنیاد برکت و خیرین، تخریب، ساخته و تکمیل شود.

همچنین تامین نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی و نیز اداره آن با تعرفه دولتی بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

بنا بر اعلام وبدا، در دومین تفاهم نامه، دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سرمست استاندار قم توافق کردند که در جهت ایجاد دانشگاه بین المللی طب سنتی و  ایرانی و مکمل اقدام کنند. ساخت و تکمیل پروژه ساختمانی این دانشگاه با معماری ایرانی اسلامی و تامین نیروی انسانی و تجهیز بر عهده وزارت بهداشت خواهد بود.

تامین زمین و مشارکت در ساخت دانشگاه بین المللی طب سنتی و ایرانی و مکمل نیز بر عهده استانداری قم است. همچنین مقرر شد منابع جهت ساخت این پروژه در بودجه سال ۹۹ پیش بینی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز