خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

افزایش دو و نیم درصدی تردد خودروها/در برخی استانها و مسیرها شاهد کم‌کاری بعضی دستگاه‌ها بودیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۴۸۳

فرمانده ناجا با بیان اینکه هر ساله با افزایش سفرها و خودرو روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲.۵ درصد افزایش تردد خودروها را داشتیم، در حالی که با کاهش تعداد جان باختگان در حوادث و سوانح ترافیکی مواجه بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش طرح زمستانی گفت: رزمایش طرح ترافیکی زمستان با مشارکت همه دستگاه‌ها و همت پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رزمایش محل‌هایی که احتمال برف و بارندگی در آنجا زیاد است شناسایی شده و قرار است همکاران ما در آنجا حضور داشته باشند. ما امیدواریم با عزم و اراده و حضور در اقصی‌نقاط کشور شاهد کاهش تصادفات و جان باختگان در مدت باشیم.

او با این اینکه هر ساله با افزایش سفرها و خودرو روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲.۵ درصد افزایش تردد خودروها را داشتیم، در حالی که با کاهش تعداد جان باختگان در حوادث و سوانح ترافیکی مواجه بوده‌ایم. همانطور که گفتم ترافیک یک موضوع ملی است و باید همه دستگاه‌ها با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

وی درباره اینکه ۶ درصد از مصدومان در طول مسیر تا بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند، گفت: بین نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر این موضوعات مطرح شده و با عزمی که دستگاه‌ها دارند امیدواریم این فاصله را کمتر کنیم و شاهد تلفات در این فاصله باشیم.

به گفته فرمانده ناجا در برخی استانها و مسیرها شاهد کم‌کاری برخی دستگاه‌ها بودیم که به دستگاه‌های مربوطه موارد را منعکس کرده‌ایم.

وی درباره بودجه نیروی انتظامی که در لایحه بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی شده است، گفت: نیاز واقعی نیروی انتظامی بیش از آن چیزی است که پیش‌بینی شده و ما در حال رایزنی با دولت و مجلس هستیم و امیدواریم بتوانیم این بودجه را افزایش دهیم اما مردم بدانند که ما در هر صورتی به آنها خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

او درباره ترمیم خودروهای نیروی انتظامی نیز گفت: پلیس راه و مجموعه نیروی انتظامی باید از بهترین خودروها برای اجرای ماموریت‌هایشان استفاده کنند. تامین خودروهای نیروی انتظامی از طریق خودروهای داخلی در اولویت است. در خصوص خرید خودروهای خارجی باید از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع اقدام شود که خود وزارت دفاع برای ما این خریدها را انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: ما به دنبال به‌روزرسانی ناوگان خودرویی هستیم تا از بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات زمینی،  هوایی و همچنین دست‌افزارها برای طرح‌های ترافیکی استفاده کنیم.

فرمانده ناجا همچنین درباره نصب دوربین‌ها در جاده‌ها گفت: توافقنامه در مورد نصب دوربین بین نیروی انتظامی و وزارت راه بسته شده و امیدواریم تا پایان سال ۹۹ این دوربین‌ها در طول جاده‌ها نصب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز