خبرگزاری کار ایران

سردار عزیزی خبر داد:

دستگیری قاتلان مسلح فراری در پیشوا

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۳۲

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری سه متهم به قتل در شهرستان پیشوا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار کیومرث عزیزی امروز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ۲۹ تیرماه امسال، یکی از شهروندان پیشوایی در روستای یوسف‌رضا از توابع بخش مرکزی به‌دست عده‌ای مسلح به سلاح سرد و گرم به قتل رسید که رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ارتکاب این قتل، در منطقه ایجاد رعب و وحشت کرده بود و پلیس تلاش کرد در کمترین زمان ممکن، متهمان دستگیر و به دست قانون سپرده شوند. در نخستین روزهای وقوع این جرم، تلاش پلیس آگاهی شرق استان تهران؛ تعدادی از این افراد دستگیر شدند اما افراد اصلی این باند موفق شدند تا متواری شده و به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شوند.

عزیزی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی و تلاش‌های اطلاعاتی، روز گذشته در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر اصلی این باند که متهم به این جنایت بودند دستگیر شدند. این افراد پس از تکمیل پرونده، به دست قانون سپرده می‌شوند تا توسط دستگاه قضایی به سزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: پلیس تلاش دارد تا با حضور به موقع، احساس امنیت را در کشور ارتقاء داده و فضا را برای برهم زنندگان نظم عمومی، ناامن کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز