خبرگزاری کار ایران

دستگیری عامل فراخوان به تجمعات غیر قانونی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۱۸

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری عامل راه اندازی کمپین تجمعات غیر قانونی در اعتراض به گرانی بنزین در فضای مجازی در شهرستان بابل خبر داد .

به گزارش ایلنا، سردار " سید محمود میرفیضی " در تشریح این خبر، گفت: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوء استفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش در جامعه، موضوع در دستور کار یگان های اجرایی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس فتا شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مدیر یک کانال تلگرامی با 23 هزار دنبال کننده در فضای مجازی که با راه اندازی کمپین"بنزین نزنیم" مردم را به اغتشاش و اخلال در نظم عمومی ترغیب می کرد، شدند .

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی تجهیزات ارتباطی مربوطه کشف شد .

براساس گزارش سایت پلیس، سردار میرفیضی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبرداد و از مردم با بصیرت استان خواست: به فتنه ها و توطئه های دشمنان که با بهانه های مختلف در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ایجاد آشوب، اغتشاش و ایجاد ناامنی در کشورند توجه نکرده و همواره صف خود را از آشوب طلبان جدا کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز