خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان یزد:

تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی اغتشاشات یزد دستگیر شده‌اند/مردم پس از سخنان مقام معظم رهبری از صف آشوبگران جدا شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۵۸۱

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با کمک مردم عزیز و شریف، تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی آشوب های اخیر دستگیر شده اند و تعدادی هم شناسایی و تحت تعقیب هستند که ان شاءالله به زودی دستگیر خواهند شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرحیدری ضمن اشاره به موضوع تجمعات اخیر و تعرض آشوبگران به اموال عمومی، اظهار کرد: مردم مومن و شریف یزد از همان دقایق اول صفوف خود را از آشوبگران و اشرار جدا کردند و عده ای هم که از روی ناآگاهی به واسطه اعتراضاتی که نسبت به سیاست اقتصادی داشتند در ساعات اولیه در اعتراضات حضور یافته بودند بعد از فرامین و سخنان مقام معظم رهبری از صف آشوبگران جدا شدند.

سردار میرحیدری افزود: به حول و قوه الهی نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی نسبت به کنترل افراد مخل نظم و امنیت در استان اقدام کردند و امروز پلیس نسبت به شناسایی و کنترل عوامل اصلی اغتشاشات در سطح استان اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: با کمک مردم عزیز و شریف، تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی این آشوب ها دستگیر شدند و تعدادی هم شناسایی و تحت تعقیب هستند که ان شاءالله به زودی دستگیر خواهند شد.

به گزارش سایت پلیس، وی خاطرنشان کرد: از مردم استدعا دارم نسبت به کمک و همیاری فرزندان خودشان در دستگاه های امنیتی و نیروی انتظامی اقدام کنند تا عوامل مخرب نظم و امنیت جامعه که ایراد خسارت به اموال عمومی کردند و باعث سلب آسایش مردم شدند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شوند تا با اشد مجازات با آنها برخورد شود.

میرحیدری با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: هر کسی و با هر عنوانی بخواهد در این رابطه اخلالی ایجاد کند با تمام وجود با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس استان یزد اضافه کرد: از افرادی که بازیچه ضد انقلاب و معاندان شدند به خصوص جوانان عزیز می خواهم که تحت تاثیر احساسات قرار نگرفته و فریب دشمنانی را که در حال آموزش دادن نحوه تخریب زیرساخت های جامعه و دستگاه های خدماتی هستند، نخورند.

سردار میرحیدری در خاتمه تصریح کرد: انشاء الله این افراد هوشمندانه و با تدبیر و تعقل احساسات خود را کنترل کنند و اگر اعتراضی هم دارند از مسیر قانونی برای رسیدن به هدف اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز