خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

توضیحات آتش‌نشانی در خصوص آزمون استخدامی/جذب ۱۸۰ آتش‌نشان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۳۷

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی توضیحاتی را در خصوص آزمون استخدامی آتش‌نشانان اعلام و از جذب ۱۸۰ آتش‌نشان در سال جاری خبر داد.

«مهدی داوری» مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی درباره حواشی به وجود آمده پیرامون نتایج آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی، گفت: هیچ مشکلی درخصوص آزمون‌ آتش‌نشانی وجود نداشت و آزمون‌ها در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: آزمون آتش‌نشانی دارای چند مرحله است؛ در ابتدا آزمون علمی و سپس عملیاتی برگزار می‌شود و پس از آن از پذیرفته‌شدگان مصاحبه اختصاصی گرفته می‌شود. این مصاحبه اختصاصی در شرایط فرم استخدام نیز اعلام شده بود. شرایط شغل آتش‌نشانی شرایط خاصی است و افرادی باید وارد این حرفه شوند که آمادگی لازم برای این شغل را از هر نظر داشته باشند و این مصاحبه در همین راستا برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: البته دیگر ارگان‌ها نیز مانند قوه قضاییه نیز اقدام به برگزاری تست شخصیت کرده است و ما نیز مانند دیگر ارگان‌ها این آزمون‌ها را از افرادی که قصد دارند در آتش‌نشانی استخدام شوند، می‌گیریم.

داوری تصریح کرد: افرادی ممکن است در آزمون ورزشی و علمی نمره مناسب را کسب کرده باشند، اما در مصاحبه تخصصی ممکن است شرایط لازم را نداشته باشند و از همین‌رو پذیرفته نشده‌اند. البته ممکن است افرادی نیز در مصاحبه تخصصی نمره لازم را کسب کنند، اما در آزمون پزشکی نمره مناسب را کسب نکنند.

وی ادامه داد: از داوطلبان ۴ آزمون علمی، عملی، مصاحبه تخصصی و تست ورزشی گرفته می‌شود. امسال نیز ۱۸۰ نفر به استخدام سازمان آتش‌نشانی در خواهند آمد. انتظار ما این است که تا کمتر از یک ماه آینده آزمون‌ها به پایان برسد و بتوانیم افراد جدید را استخدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز