خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۳۴۱

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، طی حکمی سید حیدر میرفخرالدینی را به عنوان سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در متن انتصاب وی آمده است:

جناب آقای سید حیدر میرفخرالدینی

 نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده­ی جنابعالی در حوزه آموزش عالی، به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای» منصوب می شوید.

"امید است با استعانت از ایزد متعال و به مدد دانش و درایتی که بحمداله از آن برخوردارید و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ضمن اهتمام در جهت ارتقاء ، توسعه ، شکوفایی و تحقق هر چه بیشتر و برجسته تر اهداف و آرمان های والای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امر صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن دفتر در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید."

گفتنی است با عنایت به بازنشستگی دکتر رضا زنگنه مطلق معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای طی پیام جداگانه ای از زحمات و خدمات ارزنده ایشان در مدت زمان تصدی این معاونت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

میرفخرالدینی عضو هیات علمی دانشگاه یزد با مرتبه دانشیاری است در کارنامه  اجرایی وی، رییس دانشگاه آزاد یزد، معاون دانشجویی دانشگاه یزد و رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد را می توان نام برد.

لازم به ذکر است میرفخرالدینی در سال ۹۱ بعنوان پژوهشگر برتر استان یزد شناخته شد. وی مولف ۱۲ کتاب تخصصی است و بیش از ۱۰۰ مقاله آی اس آی و علمی پژوهشی را تالیف کرده و  مجری ۱۴ طرح پژوهشی نیز هست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز