خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

زرتشت؛ دانش‌آموز اخراجی به مدرسه بازگشت/ تخلف معلم و مدیر پیگیری خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۰۹

مشاور مدیرکل و سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از بازگشت زرتشت؛ دانش‌آموزی که به صورت موقت از مدرسه اخراج شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته ویدئویی از یک دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر شد که به علت تنبیه توسط معلمش با کاغذ نوشته‌ای در کنار خیابان ولیعصر دست به اعتراض زده بود. مسعود ثقفی (سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این خصوص توضیح داد: با توجه به ویدئویی که از این دانش‌آموز در فضای مجازی منتشر شد، ما بلافاصله پیگیری‌های خود را آغاز کردیم. همچنین با مدیر کل، مسئولان آموزش و پرورش، مسئولان مدرسه و ولی دانش‌آموز دیداری داشتیم و به بررسی موضوع پرداختیم.

وی ادامه داد: در این جلسه ابعاد مختلف موضوع که در ۱۶ مهر رخ داده داده بود، به صورت کامل بررسی شد. در نهایت براساس بررسی‌ها مشخص شد، دبیر درس شیمی به دانش‌آموز سیلی زده و در واکنش دانش‌آموز هم الفاظ ناپسندی به کار برده است.

ثقفی ادامه داد: متاسفانه پس از این اتفاق رفتارهای درستی از سوی مسئولان مدرسه برای حل مساله صورت نگرفته و موجب اعتراض دانش‌آموز به شکل رسانه‌ای شد.

مشاور مدیرکل و سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته داشتیم، مقرر شد دانش‌آموز به مدرسه بازگردد و تخلفات صورت گرفته از سوی دبیر مربوطه و مدیر مدرسه نیز به صورت قانونی پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز