خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران:

ارائه طرح جدایی ری از تهران در مجلس/برخی امضاکنندگان از اعضای لیست امید هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۷۲۲

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید از امضا کنندگان طرح جدایی ری از تهران هستند و احتمالا نزدیک شدن به انتخابات و فضای سیاسی یکی از دلایل ارائه این طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژاد بهرام پیش از آغاز یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به توییت یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ارائه طرح جدایی ری از تهران گفت: متاسفانه این طرح با ۳۰ امضا اعلام وصول شده و فرید موسوی نیز در این باره توییتی منتشر کرده است.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر تهران معتقدند نباید یکپارچگی تهران به دلیل مسایل سیاسی دچار تغییر شود، هرچند که برخی از مناطق می توانند به دلیل شرایط خاص از جمله بافت فرسوده شهرداری خاص داشته باشند، اما به هم زدن یکپارچگی شهر و شهرداری ظلم به مردم است.

نژاد بهرام افزود: متاسفانه برخی از اعضای مجمع امید نیز از امضا کنندگان این طرح بودند و نزدیک شدن به انتخابات و فضای سیاسی متفاوت شاید یکی از دلایل ارائه این طرح باشد.

وی با بیان اینکه از طریق رئیس شورای شهر، شهردار و آقای رسولی که در مجمع امید حضور دارند این مسأله را پیگیری می کنیم افزود: متاسفانه برخی از افرادی که این نامه را امضا کردند از اعضای لیست امید بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز