خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده خبر داد:

لو رفتن قاچاقچی حرفه‌ای در کرمان/کشف 135 کیلوگرم تریاک از مخفیگاه متهم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۱۹۴

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان، گفت: از مخفیگاه متهم 135 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر ، مقادیری تریاک از استان‌های جنوبی کشور خریداری و در مخفیگاهش در شهر کرمان پنهان کرده و قصد دارد در فرصت مناسب به شهر تهران منتقل کند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد خبر صحت دارد و متهم قصد دارد محموله را با  3 دستگاه خودرو سواری به تهران منتقل کند، گفت: مخفیگاه وی در شهر کرمان مورد شناسایی قرار گرفت تا اینکه زمان دقیق انتقال محموله به شهر تهران به دست آمد.

بخشنده اعلام کرد: تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس با هماهنگی مقام قضائی به استان کرمان برای دستگیری متهم اعزام شدند.

وی افزود: ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات مشترک با پلیس استان کرمان، متهم را در زمانی که قصد جاسازی مواد مخدر در سه دستگاه خوردروی سواری داشت دستگیر و در بازرسی از آن محل مقدار 135 کیلو و 500 گرم تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این باره یک سوداگر مرگ دستگیر شده، گفت: تحقیق از متهم درباره کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز