خبرگزاری کار ایران

امینی:

اختلاف‌نظر بین اعضای شورا طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۲۹۴

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر امری طبیعی است و باید به این نکته هم توجه کرد که در همه جا رأی گیری به اتفاق آرا انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر تهران پس از یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بعد از تذکرات اعضای شورا وارد دستور شدیم و در بررسی اولین دستور لایحه اسناد پیوست سند برنامه پنج ساله سوم در دستور کار قرار گرفت که این دستور با رأی اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید و پس از آن وارد دستور دوم؛ فوریت الزام شهرداری به ارائه لایحه درباره عرضه سهام شرکت‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات تابعه در بازار سرمایه شدیم که اعضای شورای شهر به آن دستور نیز رأی مثبت دادند.

امینی ادامه داد: در ادامه دو نفر از اعضای شورای شهر آقایان مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی به عنوان عضو ناظر در شرکت آب و فاضلاب استان تهران انتخاب شدند. پس از آن نیز اعضای شورا با نظر مثبت خود خانم مریم پاک‌چهر را به عنوان نماینده در کمیته فنی نورپردازی شهر انتخاب کردند.

نایب رییس شورای شهر ادامه داد: در انتها بررسی باغ بودن یا نبودن سه پلاک ثبتی در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

امینی درخصوص علت اختلاف‌نظر برخی از اعضای شورای شهر تهران در بررسی طرح دو فوریتی شورای شهر اظهار داشت: اختلاف نظر بین اعضای شورای شهر امری طبیعی است و باید به این نکته توجه کرد که در همه جا رأی گیری به اتفاق آرا انجام نمی‌شود. طرح دو فوریتی که ارائه شد در پایان جلسه بود و طبق آیین‌نامه طرح دو فوریتی باید با بحث و تبادل نظر طولانی مدت بررسی شود و به دلیل آنکه بحثی در انتهای جلسه نداشتیم آن را به جلسه بعد شورا موکول کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص علت اختلاف نظر اعضای شورای شهر تهران با  شهرداری در انتخاب رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری گفت: من معتقدم که اگر قرار است اظهار نظری دراین خصوص انجام شود ابتدا اعضای شورای شهر باید آن را در بین خود و مدیریت شهری مطرح و سپس آن را رسانه‌ای کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز