خبرگزاری کار ایران

سرهنگ عزیزخانی خبر داد:

دستگیری اعضای باند سرقت موتورسیکلت در تهران/ اعتراف سارقان به سرقت ۴۰۰ دستگاه موتور

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۶۱

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری اعضای باند سارقان ۴۰۰ موتورسیکلت به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: یکم مهرماه امسال سارقان در حال سرقت یک‌دستگاه موتورسیکلت در خیابان حافظ بودند که با سر رسیدن مالک موتور، میان آنها درگیری ایجاد می­‌شود که هنگام درگیری مالک از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شده و یکی از سارقان از محل متواری و سارق دیگر به نام "الف" ۲۵ ساله توسط گشت کلانتری ۱۲۹ جامی دستگیر و پس از تحقیقات اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس قرار گرفت.

وی عنوان داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده درباره شیوه و شگرد سرقت موتورها گفت: من همراه همدستم "م" ۴۵ ساله ساکن یکی از شهر‌های حومه تهران اقدام به سرقت موتور می‌کردیم و من در نقش زاغ‌زن بودم و او موتور را روشن می‌کرد و بلافاصله از محل متواری می‌شدیم. موتور‌های مسروقه را همدستم به یکی از همشهریانش می‌فروخت. تاکنون نزدیک به ۴۰۰ دستگاه موتور به این شیوه سرقت کرده و بیشتر سرقت‌های خود را نیز در محدوده خیابان کارگر، جمهوری، طالقانی و حافظ انجام می‌دادیم.

سرهنگ عزیزخانی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد سارقان پول حاصل از سرقت موتورسیکلت‌ها را صرف خرید مواد مخدر می‌کردند، ادامه داد: با توجه به اعتراف سارق و انجام تحقیقات پلیسی همدست وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد. با دستگیری متهم دوم پرونده، مالخر موتور‌های سرقتی نیز در یکی از شهر‌های اطراف تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی درباره موتور‌های سرقت شده و ارزش ریالی اموال سرقتی گفت: متهمان به سرقت ۴۰۰ دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند که این سرقت‌ها شامل سرقت انواع موتور آپاچی، پالس و... است و ارزش ریالی آنها را کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند. متهمان با دستور بازپرس شعبه یک دادسرای ناحیه ۳۴ برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی تمام مال باختگان در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز