خبرگزاری کار ایران

حامد مظاهریان خبرداد:

بازنگری در آیین‌نامه استخدامی شهرداری تهران پس از ۴۰ سال

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۵۶

معا‌ون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و سرپرست معاونت منابع توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: فرآیند بازنگری در آیین‌نامه استخدامی شهرداری تهران که ٤٠ سال پیش به تصویب رسیده، آغاز شده و در ماه‌های آینده نهایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حامد مظاهریان عصر امروز دوشنبه در همایش فصلی مدیران شهرداری تهران که در برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: چرخه مدیریتی در شهرداری مدام در حال ارزیابی است و مدیران از بالا رده‌های پایین‌تر را ارزیابی می‌کنند و رده‌های پایین نیز مدیران بالاتر را ارزیابی می‌کنند؛ فرآیند مشخصی برای ارزیابی عملکرد از قبل تدوین شده که به روش جدیدی این کار آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در فرآیند ارزیابی عملکرد، ارزیابی سیستمی و غیر فردی جایگزین روش‌های قدیمی و سنتی‌تر شده است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بررسی شایستگی‌های مدیران هم فرآیندی شده است، گفت: برای شناسایی سطح سازمانی افراد، میزان شایستگی مدیران هم فرآیندی شده و صلاحیت‌های فردی افراد به صورت دقیق رصد می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این بعد از ٤٠ سال که از زمان تصویب و اجرای آیین‌نامه استخدامی شهرداری تهران میگذرد و بنابراین فرآیند بازنگری این آیین‌نانه آغاز و جلسات آن در حال انجام است.

مظاهریان تصریح کرد: امیدواریم که این بازنگری در یک فرآیند زمانی مشخص به نتیجه برسد و شرایط اداری و استخدامی بهتری برای کارکنان شهرداری تهران رقم بخورد.

وی همچنین ریل‌گذاری دو سال پیش روی شهرداری تهران را امری مهم دانست و گفت: بودجه سال آینده باید طی ماه‌های آینده نهایی شود و با توجه به شناختی از میزان درآمدها و هزینه‌های شهری وجود دارد و نیز لحاظ رویکردهای کلی در برنامه سوم توسعه شهر تهران، می‌توانیم برای مسیر دو سال آینده شهرداری، ریل‌گذاری مناسبی را انجام دهیم.

به گفته مظاهریان، حرکت برخواست مردم، توجه به محلات و بهبود عملکردها مهمترین اولویت‌های مدیران شهری در مسیر پیش رو خواهد بود.

همایش فصلی مدیران با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و مدیران ارشد و میانی شهرداری تهران در هر فصل در برج میلاد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز