خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

تصمیم‌گیری خاصی درباره توسعه دانشگاه تهران صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۱۴

رئیس شورای شهر تهران گفت: از نظر من این امکان وجود دارد که پایانه شرق فعال شود و سپس باقی بخش‌ها ساخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: موضوع پایانه شرق مساله بزرگی است و در حوزه‌های عمرانی معمولا قسمت‌هایی که جزو بخش‌های اصلی نیستند بعد از راه‌اندازی اولیه به صورت کلی راه‌اندازی می‌شوند و در خصوص پایانه شرق این گونه فرض شده است که این ساختمان ظرفیت فعال شدن را دارد. شاید یک نفر بگوید هنوز در این ترمینال مسجدی ساخته نشده است ولی آرام آرام می‌توان به تکمیل این پروژه پرداخت.

وی در ادامه افزود: در بازدیدی که از آنجا داشتم به نظرم این امکان وجود دارد که پایانه شرق فعال شود و سپس بقیه بخش‌ها تکمیل گردد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به صحبت‌های مدیریت قبلی شهری که گفتند اینکه مدیریت قبلی شهری اعلام کرده بود ما 99 درصد در این پایانه پیشرفت داشتیم حالا چرا شما نتوانستید یک درصد آن را کامل کنید افزود: مدیریت جدید شهری در بازدیدی که از این مجموعه داشت مشخص شد پروژه تنها 70 تا 80 درصد پیشرفت داشته است و باید این نکته را در نظر داشت که وقتی قیمت‌ها جابجا می‌شوند طبیعی است که درصد پیشرفت پروژه‌ها نیز تغییر می‌کند. مدیران شهری باید دور هم بنشینند و به نتیجه برسند که آیا می‌شود پایانه شرق به نتیجه برسد یا خیر.

هاشمی در ادامه درباره جلسه روز یکشنبه کمیسیون حمل و نقل گفت:‌ فقط در چند دقیقه اول آن جلسه حضور داشتم و در جریان نیستم که آیا در آن جلسه درباره واگن‌های مترو نیز حرفی زده شد یا خیر؟

وی همچنین در خصوص جلسه طرح توسعه دانشگاه تهران با حضور معاون اول رئیس جمهور گفت: شورای عالی شهرسازی یک مصوبه برای دانشگاه تهران به تصویب رساند که‌ مسئولین دانشگاه به این مصوبه گلایه داشتند توسعه دانشگاه تهران ربطی به شورا نداشت در آن جلسه صحبت‌هایی شد اما طرح موضوع از سوی دانشگاه تهران بود و تصمیم‌گیری خاصی نیز صورت نگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز