خبرگزاری کار ایران

هاشمی خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی در بخش آتش‌نشانی

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۶۵

رئیس شورای شهر تهران گفت: در این دوره مدیریت شهری، ۴۰۰ میلیاردتومان در بخش تجهیزات آتش نشانی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی رفسنجانی (رئیس شورای شهر تهران) در مراسم گرامیداشت روز آتش نشان گفت: امروز در تقویم ملی ما روز آتش نشان و ایمنی است که به مناسبت گرامیداشت فداکاری آتش‌نشانان که در اطفا حریق پالایشگاه آبادان به شهادت رسیدند نامگذاری شد‌.

وی افزود: از زمان تاسیس اولین ایستگاه آتش نشانی نزدیک به ۸۰ سال می گذرد که در شهر تبریز احداث شده است و از آن تاریخ هزاران حادثه بزرگ و کوچک رخ داده است. 

هاشمی افزود: امیدوارم بتوانیم در حوادث با کمترین شهادت روبرو شویم. تهران در وضعیت مناسبی در امر تجهیزات و نیازهای خاص سازمان آتش نشانی قرار دارد. در طی سه سال اخیر نزدیک به ۴۰۰میلیارد تومان در بخش تجهیزات سرمایه گذاری شده است اما مهمترین مسأله موضوع پیشگیری و ایمنی است و باید مراقب بود در ساختمان های قدیمی شهر این حوادث رخ ندهد. 

هاشمی تصریح کرد: بیش از ۵ هزار نفر در تهران در امر آتش نشانی همت می کنند.

وی در پایان گلایه ای نیز از معاون شهردار داشت و گفت:  مراسم های شهرداری با تاخیر به شورا گزارش داده می شود. مراسم افتتاح ایستگاه متروی امام حسین (ع) دیروز ساعت ۱۰  به ما اعلام شد. مراسم امروز نیز امروز صبح به من گزارش شد و چک کردم و متوجه شدم نامه این مراسم چند روز پیش به آقای مظاهریان ابلاغ شده است، اما ایشان دیروز آن را امضا کردند و ما امروز متوجه شدیم. علت اینکه برخی اعضای شورای شهر کمتر در برنامه‌ها حاضر می شوند به این دلیل است که دیر به آنها گزارش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز