خبرگزاری کار ایران

اهتمام وزارت بهداشت برای اتمام پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیمه‌تمام

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۳۳۹

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: تمام تلاش خود را جهت ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در استان بوشهر به کار می‌بندیم.

به گزارش ایلنا، سید کامل تقوی‌نژاد در سفر به بوشهر، در نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر گلوگاه بسیاری از بخش‌های استراتژیک نظام بوده و باید بیشتر از آن حراست و نگهبانی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: وزارت بهداشت برنامه‌های مهمی جهت برقراری عدالت اجتماعی و کاهش پرداختی از جیب مردم دارد و تلاش شده تا مناطق کمتر برخوردار از مواهب نظام جمهوری اسلامی در بخش سلامت به‌خوبی برخوردار شوند.

وی بیان داشت: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا پروژه‌هایی که نیمه‌تمام مانده را اولویت‌بندی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

تقوی‌نژاد اظهار کرد: برخی شاخص‌ها در استان بوشهر نسبت به شاخص‌های کشوری پایین‌تر از میانگین است که باید در تامین بودجه به آن‌ها توجه شده تا به استانداردهای وزارت بهداشت نزدیک شود.

وی عنوان کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا از شرایط و امکانات موجود در دانشگاه بهترین استفاده را کرده و از همین منابع موجود بهره ببریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: با تمام وجود به موشکافی عمیق‌تر و دقیق‌تر مسائل و مشکلات دانشگاه پرداخته، همچنین سعی خواهیم کرد تا مطالب مطرح‌شده را در شورای معاونین وزارت بهداشت انعکاس دهیم تا سفر ما به استان بوشهر مایه خیر و برکت قرار گیرد.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا از منابعی که در وزارت بهداشت وجود دارد استفاده کرده تا پروژه‌های بهداشتی و درمانی نیمه‌تمام هر چه زودتر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور سید کامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، سیدکمال‌الدین ‌شهریاری نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن ابن سینای این دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است، سفر معاون وزیر بهداشت به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش‌های مختلف ازجمله بررسی پروژه‌های عمرانی، وضعیت نیروی انسانی، مسائل مرتبط با بودجه و امور مالی، افتتاح و آغاز عملیات پروژه‌های بهداشتی درمانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز