خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران اعلام کرد؛

فراخوان ارسال ایده‌های دانش‌آموزی برای حل مشکلات تهران

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۳۸۰

شهردار تهران گفت: از هر ایده دانش آموزی در راستای حل سه مشکل آلودگی هوا پسماند و ترافیک استقبال می کنیم و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در جمع خبرنگاران، در حاشیه نواختن زنگ مهر در دبیرستان البرز در پاسخ به این سوال که اگر دانش آموزان بخواهند مثل شما شهردار شوند چه باید کنند؟ گفت: این موارد خیلی با اراده آدم ارتباطی ندارد و معمولا در مسیر زندگی رخ می دهد. اما فارغ از اینکه دانش آموزان چه مسوولیتی بگیریند باید بگویم که هر کسی که مسیر علم و ادب را طی کند موفق می شود.

شهردار تهران افزود: به جوانان گفتیم تا از این شور جوانی استفاده کنند و در مسیر ذخیره پایه‌های علم و دانش قدم بردارند.

حناچی در پاسخ به اینکه سرمشق امروز دانش آموزان چه باید باشد؟ گفت: امروز سرمشق دانش آموزان باید همان آموزه هایی باشد که از گذشتگان به ما رسیده است. ما کشور با قدمتی هستیم و بنا بر توصیه بزرگانمان گفته شده توانا بود هر که دانا بود و من فکر می‌کنم این نقشه راه ما خواهد بود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شهر مناسب دانش آموزان است یا خیر گفت: بحث مناسب سازی یک رده خاص را در بر نمی‌گیرد. وقتی صحبت از مناسب سازی می شود همه رده های سنی، جنسی، زنان و مردان را در بر می‌گیرد. نمی گوییم شرایط ایده آلی داریم اما تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتر شود.

حناچی تصریح کرد: امروز در همین جا اعلام می‌کنم که فراخوانی می گذاریم و پذیرای ایده های دانش آموزی در راستای حل مشکلات شهر تهران خواهیم بود.

وی افزود: از هر ایده دانش آموزی در راستای حل سه مشکل آلودگی هوا پسماند و ترافیک استقبال می کنیم و آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز