خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده خبر داد:

کشف محموله تریاک قبل از قاچاق به اروپا

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۵۵

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری فردی که خبر داد که قصد داشت محموله‌ای ۱۲۵ کیلویی تریاک را به اروپا ترانزیت کند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات خبر گفت: با تلاش‌ها و اقدامات مجدانه پلیس در کنترل و زیر نظر قرار دادن یکی از قاچاقچیان سابقه دار مشخص شد وی برای در صدد تهیه مقادیری مواد مخدر برای انتقال به اروپا و احتمالاً مقصد کشور انگلستان است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با هماهنگی حراست گمرک غرب تهران، بامداد سیزدهمین روز شهریور امسال، متهم که در کنترل و نظارت پلیس بود با یک‌دستگاه کامیون و بار پوششی لوله پولیکای فلزی، در گمرک غرب شناسایی شد و مشخص شد قصد دارد بار خود را ابتدا به ترکیه و سپس انگلستان منتقل کند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: بلافاصله مأموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، با همکاری حراست گمرک، این متهم را دستگیر کرده و پیش از اینکه متهم بتواند محموله مذکور را پست کند، محموله توقیف و از میان آن ۱۲۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به شکلی ماهرانه در لوله‌های پولیکای صادراتی جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان ضمن تشکر از هوشیاری و حسن همکاری مدیریت حراست گمرک غرب تهران، خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که قرار بود این بار از مقصد ترکیه به کشورهای غرب اروپا و مشخصاً انگلیس ترانزیت شود و در حال حاضر تحقیقات پیرامون سایر جرایم این متهم و همدستان احتمالی اش، ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز