خبرگزاری کار ایران

پلیس در تعقیب عاملان تیراندازی در فسا

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۴۲۵

سرنشینان یک خودرو پس از بی توجهی به اخطار پلیس در یکی از محلات شهر فسا، به سوی ماموران آتش گشوده و متواری شدند؛ تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "فرج رستمی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  فسا هنگام گشت‌زنی‌های هدفمند، در یکی از محلات شهر به یک خودرو پژو ۴۰۵ فاقد پلاک و شیشه دودی با ۳ سرنشین مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به آن فرمان ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس با سرعت به سمت بیرون شهر متواری و سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند.

وی افزود: پلیس نیز با رعایت قانون به کارگیری سلاح، حین تعقیب و گریز مقابله به‌ مثل کرده و با تیراندازی به سمت لاستیک آن، خودرو در ورودی یکی از روستاها متوقف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توقف خودرو بلافاصله دو نفر از سرنشینان با در دست داشتن اسلحه کمری از صحنه فرار کرده و یک نفر دیگر همچنان به سمت ماموران تیراندازی می کرد که به علت تیراندازی مستقیم وی و احتمال به خطر افتادن جان اهالی حاضر در محل، ناگزیر پلیس نیز با هدف تسلیم شدن متهم به سمت وی تیراندازی که نهایتا متهم مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: در این عملیات، یک قبضه سلاح جنگی و ۴ فشنگ از  متهم مجروح و یک قبضه سلاح کلاش، ۴۸ فشنگ جنگی، ۳ قبضه سلاح سرد همچنین دو نقاب مشکی و دو دستکش از داخل خودرو کشف شد.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، گفت: علی رغم تلاش های انجام شده، فرد مجروح در بیمارستان فوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز