خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی پیامگیر مستقل خبرنگاران در وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۰۰

آیین تکریم از خبرنگاران، اهالی قلم و رسانه، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز، مورخ ۱۷مرداد ۱۳۹۸ در ساختمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید نمکی، ضمن تکریم یاد شهدا و تبریک و تقدیر از اهالی قلم و رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: امروز ما، بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری رسانه‌ها هستیم. من به عنوان یک خادم کوچک این سرزمین دست طلب یاری به سوی تمام شما بزرگواران دراز می‌کنم و از شما تقاضا دارم، به ما کمک کنید و رساننده صدای مردم و مشکلات آنان باشید. 

وی گفت: اولا شما خبرنگاران باید خدمات وزارت بهداشت را به مردم ارائه کنید. مردم باید بدانند که حتی یک به‌ورز در دورافتاده‌ترین روستای کشور چه خدمتی برای عرضه دارد. دوم اینکه زبان گویای مردم برای ما باشید. رسانه میانجی گفتمان دوسوی وزارت و مردم است و این جز به وسیله رسانه از دست کس دیگری برنمی‌آید.

وزیر بهداشت افزود: قلم در اختیار خبرنگاران موهبتی الاهی است که خداوند در کتاب آسمانی خود برآن سوگند خورده است. قدر منزلت این قلم را بدانید و قلم ورزی را برای هیچ جریان سیاست زده‌ای نکنید. چرا که آنها بزودی خودی نویس ها را اختیار می‌کنند و خودنویس ها را می شکنند.باور کنید اگر جریان باطل به کمک ما اهل قلم قدرت بگیرد، اولین قربانی آن اهل قلم است. 

وی با بیان اینکه امروز روز وحدت ملی است اظهار داشت: امروز دشمنان این مملکت قسم خورده در کنار یکدیگرند. تمام ما باید در تقویت وحدت ملی تلاش کنیم. برای کاهش آسیب پذیری مملکت در برابر دیگرانی که به جد دارند بر معانی ما می تازند. 

نمکی در ادامه خاطرنشان کرد: بدانیم که ما به عرصه ای پرچالش در نظام سلامت پای گذاشته‌ایم. امروز ما گرفتار توفان بلاخیزی از فوج بیماری های غیرواگیردار هستیم. بیماریهایی که با واکسن قابل کنترل نیستند. ما یک رکورد تاریخی را، یعنی همان طرح فشار خون ملی را با کمک شما خبرنگاران پیش بردیم و اکنون بسیج های دیگری در پیش داریم. ما برای دیابت، برای بهداشت روان، برای تغییر الگوهای رفتاری و تغییر شیوه زندگی نیازمند شما هستیم. و به تنهایی مطلقا نمی‌توانیم این قدم‌های سترگ را به سرانجام برسانیم. 

وزیر بهداشت با درخواست از همکارانش بمنظور راه‌اندازی یک پیامگیر مستقل برای خبرنگاران اظهار داشت: امروز از همکارانم در وزارت بهداشت درخواست می‌کنم یک پیامگیر مستقل برای صدای خبرنگاران در وزارت خانه دایر شود تا هر شب بشنوم و شما پیام‌های مردم را به من به عنوان چشم و گوش وزیر بهداشت به ما برسانید. 

 نمکی در پایان ضمن تاکید چشم پوشی وزارت بهداشت از شکایات حقوقی این سازمان از رسانه‌ها گفت: من هرگز با خبرنگاری نامهربانی نکردم و من هرگز دری را به سوی خبرنگاران نخواهم بست. ما می خواهیم یک کار تیمی را با همدیگر سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز