خبرگزاری کار ایران

۷ هزار تخت در استان تهران افزوده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۰۰۶

نعمت الله ترکی اظهار کرد: تا پایان سال جاری، ۵ هزار تخت به سرانه تخت بیمارستانی استان تهران از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران اضافه خواهد شد و این رقم تا پایان سال ۹۹ به بیش از ۷ هزار تخت خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، نعمت الله ترکی با اشاره به سند برنامه ششم توسعه استان تهران افزود: برای نخستین بار، در برنامه عملیاتی سند، جدول تامین منابع مالی به شکل شفاف و دقیق از محل مالیات بر ارزش افزوده تا فروش اموال مازاد تقسیم بندی شده است. این شفافیت باعث می‌شود تا پروژه عمرانی از زمان کلنگ‌زنی تا افتتاح مسیر کوتاهی پیموده و درست اجرا شود.

ترکی تصریح کرد: ما در کشور منابع مالی خوبی داریم اما همه آن ها در اختیار دولت نیست. برای مثال شهرداری تهران و دهیاری‌ها سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار کسب کردند اما قطعا این اعتبار در جهت تامین نیاز مردم و توسعه شهر و روستا هزینه نشد، حق مردم حق الناس است و باید رعایت شود.

وی در ادامه به تفاهم نامه استان و شهرداری تهران در راستای اجرایی کردن اهداف سند برنامه توسعه استان و برنامه ۵ ساله سوم شهرداری تهران اشاره و اظهار کرد: برای اولین بار است که برنامه‌های توسعه‌ای استان و شهرداری تهران هم‌سو می‌شود و ما این را به فال نیک می‌گیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران همچنین به اولویت‌های عمرانی استان تهران اشاره کرد و گفت: بودجه‌ای بدون توجه به برنامه اختصاص داده نمی‌شود. ضمن آنکه اجرای پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در اولویت ما است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز