خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

امدادرسانی به ۲ هزار نفر در ٣ استان سیل‌زده/۲ نفر در ایرانشهر جان باختند

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۷۴۰

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه بر اثر وقوع سیل و آب گرفتگی در سه استان تاکنون به ۲ هزار نفر امداد رسانی شده‌است گفت: بر اثر وقوع سیلاب در شهرستان ایرانشهر تاکنون دو نفر جان خود را از دست داده‌‌اند.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات عملیات سیل و آبگرفتگی از ٢٤ تیر لغایت ٢ مرداد گفت: در این مدت ٣ استان سیستان و بلوچستان، فارس و هرمزگان متاثر از سیل و آبگرفتگی ‌بودند.

وی با اشاره به مناطق امدادرسانی شده ادامه داد:  در این عملیات به ۲ هزار نفر از ساکنان ٣٢ شهر و روستا امدادرسانی شده است.همچنین برای ٧٢ نفر نیز اسکان اضطراری فراهم شده است.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٦ نفر به مرکز درمانی منتقل شده اند، خاطرنشان کرد: برابر وقوع سیل ٢ نفر شامل یک مادر ۴۰ ساله و به همراه پسر ۸ ساله اش در منطقه بزمان در ایرانشهر جان خود را از دست داده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه در این عملیات ۲۴ تیم شامل ١٠٠نفر حضور داشتند، ادامه داد: در این عملیات ٢٢ دستگاه چادر، ١٤٣تخته پتو، ٤٩٦کیلوگرم نایلون و ٤٩٥ بسته مواد غذایی توزیع شده است.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات امدادرسانی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز