خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت روز معلم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۴۲

وزیر بهداشت در پیامی، به مناسبت یادمان استاد شهید دکتر مرتضی مطهری معلم و اندیشمند بزرگ، روز معلم را به معلمان، به ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، وزیر بهداشت در پیامی، به مناسبت یادمان استاد شهید دکتر مرتضی مطهری معلم و اندیشمند بزرگ، روز معلم را به معلمان، به ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

یادمان استاد شهید مرتضی مطهری معلم و اندیشمند بزرگ و روز معلم را به همه معلمان به ویژه اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

اولین معلم آفرینش، پروردگار عالمیان و بعد از او انبیاء و رسولانش بودند و این اولین معلم خلقت که "الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم"، البته به انسان بیش و پیش از هر چیز، عشق و مهربانی آموخت.

"چون جود ازل بود مرا انشاء کرد/ بر من ز نخست درس عشق املا کرد/ وآنگاه قراضه ریزه قلب مرا/ مفتاح در خزائن معنا کرد "

جان کلام و پیام آنکه امیدوارم، عشق، به عنوان گرم ترین عامل حرکت همه انسانهای بزرگ در جهان، به ویژه شعله عشق در دل اساتید و دانشجویان، پاینده و مستدام بماند.

عشق شورانگیز قلب از آسمان آمد پدید/ میزبان اول نمکدان بر سر خوان آورد"

      

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز