خبرگزاری کار ایران

حضور شبانه‌روزی ۶ گردان یگان ویژه برای کمک‌رسانی و تامین امنیت مناطق سیل زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۱۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۶ گردان یگان ویژه ناجا برای کمک رسانی و تامین نظم و امنیت در مناطق سیل زده حضور شبانه روزی دارند.

به گزارش ایلنا، سردار"حیدر عباس زاده" در حاشیه بازدید از شهرستان شادگان با بیان اینکه هر دو طرف جاده "شادگان - دارخوین" در محدوده ۱۴ کیلومتری مسدود شده، اظهار داشت: این انسداد برای این بوده که مشکلی برای شهروندان به واسطه بالا آمدن سطح آب رودخانه های "کارون" و "بحره" و سرازیر شدن آب به مسیر تردد خودروها بوجود نیاید.

وی گفت: نیروی انتظامی با کمک و همکاری سپاه و بسیج و با حضور اعضای شورای تامین استان و همچنین سایر دستگاه های امدادی برای مدیریت مناطق در معرض سیل "شادگان" اقدام به بازکردن قسمتی از مسیر جاده "شادگان - دارخوین" کرده که مشکلی برای مردم ساکن در این شهرستان و روستاهای اطراف به وجود نیاید.

این مقام انتظامی به تلاش مضاعفی که نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت در همه مناطقی که در معرض سیل واقع شده اند، اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰۰ روستا در این ارتباط تخلیه شده اند و تعدادی هم در حال تخلیه هستند که پلیس با استقرار عوامل انتظامی ثابت و سیار امنیت خوبی را در مناطق سیل زده ایجاد کرده است.

فرمانده انتظامی استان از اعزام ۶ گردان از یگان ویژه ناجا برای کمک به تامین نظم و امنیت و همچنین خدمت رسانی به مناطق سیل زده خبر داد و تاکید کرد: ۳ گردان نیز از عوامل انتظامی مرکز استان و همینطور سایر عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت به صورت شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند.

سردار عباس زاده با تاکید بر اینکه از زمان شروع سیل تاکنون کوچک ترین حادثه ای در مناطق سیل زده نداشته ایم، تصریح کرد: با برقراری نظم و امنیت اردوگاه های اسکان سیل زدگان تاکنون مسئله خاصی نداشته ایم و مشکلات جزئی نیز با درایت فرماندهان و مسئولان درگیر در این راستا به خوبی حل شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان ضمن بیان اینکه کلیه ارگان های درگیر سیل نظیر دستگاه های امدادی، سپاه، ارتش و بسیج همه دست در دست هم آماده خدمت رسانی هستند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی نیز همانند سایر دستگاه های امدادی و خدماتی وظایف و مسئولیت های خود را در زمینه های انتظامی، ترافیکی، امدادی و خدماتی به بهترین شکل انجام داده که بحمدلله رضایت مندی قابل قبولی از عملکرد پلیس و احساس امنیت به همراه داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز