خبرگزاری کار ایران

شهنوازی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

احتمال بروز خسارت به بخش کشاورزی به دلیل بارش‌های باران در روزهای یکشنبه و دوشنبه در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۵۶

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا این لحظه مشکلی در استان گزارش نشده است، تاکید کرد: با توجه به اینکه بارندگی‌ها همراه با صاعقه و باد شدید است احتمال بروز خساراتی به بخش کشاورزی و برخی ابنیه‌ها نیز وجود دارد.

عبدالرحمان شهنوازی، مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات این استان برای جلوگیری از وقوع سیلاب گفت: بارندگی امروز در منطقه شروع شده‌است اما تا این لحظه مشکل خاصی در منطقه نداشتیم.

وی با بیان اینکه اوج بارندگی‌ها در استان سیستان و بلوچستان از عصر امروز تا فردا شب است، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران در روز پنجشنبه با توجه به اخطاریه‌ها تشکیل جلسه داده و تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی، پلیس راه، حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس در منطقه در حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه بارندگی‌ها همراه با صاعقه و باد شدید است احتمال بروز خساراتی به بخش کشاورزی و برخی ابنیه‌ها نیز وجود دارد اما تا این لحظه مشکل خاصی در استان وجود ندارد.

شهنوازی افزود: در بارش‌های پراکنده‌ای که اخیرا صورت گرفته خسارت‌هایی شامل بخش کشاورزی و راه‌ها شده که میزان آن به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز