خبرگزاری کار ایران

به منظور آمادگی مواجهه با خطرات سیلاب‌های احتمالی انجام شد؛

احصاء نقاط پر خطر شبکه هدایت آب‌های سطحی تهران

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۹۶

به منظور جلوگیری از خسارات جانی و مالی مرتبط با خطرات ناشی از سیلاب‌های احتمالی، تمام مجاری روباز شبکه اصلی جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران شامل رود دره‌ها و کانال‌ها مورد بازدید میدانی قرار گرفت و همچنین آخرین وضعیت شبکه موجود برداشت شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به حجم نزولات آسمانی در روزهای آغازین سال جاری، یک تیم ۵۷ نفره متشکل از کارشناسان و نیروهای تخصصی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با محوریت شرکت خاکریزآب بیش از ۱۸۶ کیلومتر از مجاری روباز شبکه اصلی جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را طی روزهای اخیر مورد بازدید قرار داد و تمام نقاط پرخطر این بخش از شبکه احصا شد.

بر این اساس، گزارشی با اولویت و محوریت درجه خطرپذیری و ریسک روددره‌ها آماده شد و برخی معضلات شبکه اصلی جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق و نواحی مختلف پایتخت شامل لایروبی، برداشت رسوبات، جمع‌آوری زباله ها و … استحصال شد تا عوامل مربوطه نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود اقدام لازم را به عمل آورند.

رود دره وردآورد، رود دره کن و رود دره درکه از جمله مجاری شبکه انتقال آب‌های سطحی هستند که طی روزهای اخیر مورد بازدید قرار گرفته و نقاط پرخطر آنها ارزیابی شده‌اند تا با رفع اشکالات، در برابر سیلاب‌های احتمالی کارکردهای لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز