خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی خوزستان هشدار داد؛

مناطق عملیاتی خوزستان هنوز آلوده به مین هستند/ راهیان نور از مسیرهای تعیین‌شده خارج نشوند

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۰۲۳

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به آلوده بودن مناطق جنگی به مین، هشدار داد: مسافران کاروان‌های راهیان نور در بازدید از مناطق عملیاتی از مسیرهای تعیین شده منتهی به یادمان های دفاع مقدس خارج نشوند و با نیروهای مستقر در مسیر تردد، همکاری کنند.

به گزارش ایلنا، سردار عبداله نظرپور با تبریک سال نو، اظهار کرد: از چند روز پیش تردد مسافران نوروزی و کاروانهای راهیان نور در محورهای خوزستان آغاز شده است.

امیدواریم مسافران و رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با نیروهای مستقر همکاری کنند تا نظم و امنیت همه مسافران برقرار شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ یادمان دفاع مقدس در خوزستان وجود دارد که همه ساله میزبان زائران راهیان نور از داخل و خارج از کشور است.

فرمانده مرزبانی خوزستان بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده‌شده نظم و امنیت زائران برقرار شده است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

نظرپور با اشاره به آلوده بودن مناطق جنگی به مین، هشدار داد: مسافران کاروان راهیان نور در بازدید از مناطق عملیاتی از مسیرهای تعیین شده منتهی به یادمان های دفاع مقدس خارج نشوند و با نیروهای مستقر در مسیر تردد همکاری کنند. با توجه به اینکه مناطق جنگی هنوز آلوده به مین هستند، ضروری است مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور توصیه هایی که در طول مسیر ارائه می‌شود را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز