خبرگزاری کار ایران

امروز آخرین مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۹۳۱

داوطلبان کنکور سراسری تا پایان امروز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه برای ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود مهلت دارند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: داوطلبان شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های باآزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۹۷ موفق به ثبت نام نشدند تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۲ اسفندماه برای ثبت‌نام مهلت دارند.

توکلی اضافه کرد: داوطلبان باید منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند نیز در این مهلت می‌توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود در صورت تمایل برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده‌اند نیز می‌توانند در مهلت مجدد در کنکور سراسری ۹۸ ثبت‌نام کنند. داوطلبان باید با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی http://dipcode.medu.ir برای دریافت کدهای سوابق تحصیلی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز