خبرگزاری کار ایران

محسن هاشمی مطرح کرد:

تصویب فصل درآمدی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری/ افزایش ۶۰۰ میلیاردی سقف بودجه/افزایش ۵۰۰ میلیارد تومانی سهم سرمایه گذاری بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۹۷۵

رییس شورای شهر تهران از افزایش سقف لایحه بودجه شهرداری برای سال ۹۸ خبر داد و تاکید کرد: ضمنا سهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این لایحه ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در پایان جلسه نوبت عصر شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب بخش درآمدی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری گفت: بخش درآمدی لایحه بودجه شهرداری از آنجا که مخالفی نداشت، بدون رای‌‌گیری، تصویب شده در نظر گرفته شد. 

وی با بیان اینکه جلسه امروز سه پیام روشن و اصلاح‌‌‌طلبانه برای مردم تهران داشت، اظهار داشت: در بخش درآمدها، شورای شهر درآمدهای حاصل از شهرسازی را کاهش داد و بر استفاده از سرمایه‌‌‌های بخش خصوصی تأکید کرد. همچنین رئیس کمیسیون سلامت نیز با تاکید خود بر اینکه درآمدهای حاصل از جرایم قطع درختان به ۱۰۰ درصد توسعه فضای سبز و تملک باغات اختصاص یابد، پیام روشن دیگری به شهروندان داد. بنابراین جلسه عصر امروز سه پیام روشن برای شهروندان داشت و تأکید شورا بر کاهش هزینه‌‌‌های شهرسازی، استفاده از سرمایه‌‌‌های لجام گسیخته در سطح جامعه و تأکید بر توسعه فضای سبز بود.

رییس شورای شهر تهران‌ ادامه داد: امروز با تصویب اعضای شورا، ۵۰۰ میلیارد تومان از درآمدهای حاصل از شهرسازی کاسته شد و ۵۰۰ میلیارد تومان به سهم سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی اضافه شد؛ چراکه تاکید ما بر استفاده از نقدینگی افسار گسیخته‌‌‌ای است که در جامعه وجود دارد.

هاشمی افزود: سقف بودجه پیش‌‌بینی شده در کمیسیون تلفیق حدود ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود که دو رقم ۴۹۰ و ۱۴۰ میلیارد تومان به آن اضافه شد و مجموعا به حدود ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی درباره جزئیات دیدارش با اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌‌‌‌‌جمهور در زمینه انتقال پایتخت هم تصریح کرد: ما به عنوان یکی از اعضای جلسه منتظر اعلام جزئیات توسط معاون رئیس‌‌جمهور هستیم تا بعد مصاحبه را بر مبنای آن انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز