خبرگزاری کار ایران

عیادت نمایندگان مجلس از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس/ مسئولان در صورت سهل‌انگاری باید پاسخ دهند

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۸۲۶

عارف با بیان اینکه کمیته‌ای در کمیسون آموزش برای بررسی علت حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده است، گفت: در صورتی که سهل‌انگاری مسئولان دانشگاه علت این حادثه باشد، قطعا باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف و فاطمه سعیدی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی عیادت کردند و در جریان روند درمان این مصدومان قرار گرفتند.

روز گذشته ۱۶ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند. صبح امروز ۸ نفر از بیماران ترخیص شدند و در حال حاضر ۶ نفر نیز در بخش ICU  و دو نفر دیگر نیز در بخش ارتوپدی این بیمارستان بستری هستند.

مادر یکی از دانشجویان با ابراز نارضایتی از وضعیت درمان دخترش خطاب به عارف گفت: فرزندم دچار شکستگی انگشتان پا شده و از روز گذشته قرار است، عملش کنند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

پزشک معالج نیز با بیان اینکه تیم ویژه‌ای برای خدمات رسانی سریع و بهتر به دانشجویان مصدوم بستری در بیمارستان امام خمینی تشکیل شده است و از بهترین تیم‌های پزشکی برای درمان دانشجویان استفاده می‌شود، گفت: عمل این دانشجو نیز به دلیل ورم موجود در پایش به تعویق افتاده و قرار است امروز عمل شود.

محمدرضا عارف در پاسخ به این سوال که دانشجویان از فرسودگی سرویس‌های حمل و نقل در دانشگاه شکایت دارند و  این موضوع را در صفحات شخصی خود منتشر کرده بودند، آیا کمیسیون آموزش در این زمینه ورود می‌کند، گفت: کمیته‌ای در کمیسیون آموزش برای بررسی علت این حادثه تشکیل شده و دو نماینده وظیفه بررسی این حادثه را برعهده گرفته‌اند.

وی ادامه داد: نتیجه پیگیری‌ها پس از تحقیقات این کمیته اعلام خواهد شد و در صورتی که علت حادثه سهل‌انگاری مسئولان دانشگاه باشد، قطعا باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز