خبرگزاری کار ایران

افشین حبیب زاده:

کارگران بازار شب را در پیاده‌رو سرد صبح می‌کنند/لزوم اسکان کارگران بازار و معتادان متجاهر توسط شهرداری

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۵۴

عضو شورای شهر تهران گفت: کارگران بازار شب را در پیاده‌رو سرد صبح می‌کنند و با وجود تذکراتی که از دوره قبل تاکنون داده شده، اقدام‌ مناسبی درجهت اسکان آنان انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب زاده در نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری اظهار داشت: مساله معتادان متجاهر و افراد فاقد سرپناه یکی از مسائل اصلی تهران است که باعث چهره ای تاسف برانگیز برای شهر شده است. مسئولیت اجتماعی شهرداری اقدامات حمایتی از معتادان و ایجاد امکانات اسکان موقت به ویژه در فصل سرماست.

وی افزود: اواخر هفته گذشته شاهد فوت دو شهروند در پارک استقلال تهرانسر بودیم و کاهش دما در روزهای آینده می‌تواند زمینه بروز چنین اتفاقاتی را بیشتر کند. خصوصا کارگران مشغول به کار در بازار تهران نیازمند توجه بیشتر شهرداری تهران هستند.

وی تاکید کرد: از شهردار تهران می‌خواهم هرچه سریعتر امکانات لازم جهت سکونت این کارگران را فراهم آورد و گزارش آن را به شورای شهر ارائه کند.

حبیب زاده با بیان اینکه این تذکر سال‌ها از مطالبات جامعه کارگری بوده است، گفت: در دوره آقای قالیباف هم برای لزوم اسکان کارگران بازار که شب را در پیاده‌رو صبح می‌کنند، تذکراتی داده شد اما اقدام مناسبی انجام نشد. لازم است در این دوره فکری ماندگار برای این کارگران بکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز