خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان اورژانس کشور در مراسم رونمایی از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته اورژانس:

انجام یک میلیون و ۸۰۰ هزار ماموریت توسط اورژانس در ۶ ماه نخست امسال

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۲۹۸

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس کشور سالانه بیش از ۳ میلیون ماموریت انجام می دهد و در ۶ ماهه نخست امسال، بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار ماموریت توسط اورژانس انجام شده و در این ماموریت ها، جان تعداد بسیاری از بیماران و مصدومان، نجات داده شده است.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در مراسم رونمایی از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس پیشرفته ناوگان زمینی اورژانس کشور در شرکت ایران خودرو دیزل، اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ از ۴۳ سال پیش با ۱۰ پایگاه شکل گرفت، اما در نظام جمهوری اسلامی ایران توسعه بسیار خوبی داشته است و در حال حاضر، ۴۸۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور وجود دارد که ۲۴۰۰ دستگاه آمبولانس مربوط به تصمیم شجاعانه و جهادی وزیر بهداشت در سال های اخیر است.

وی تصریح کرد: یکی از تصمیمات مهم و اثرگذار دکتر هاشمی، راه اندازی اورژانس هوایی بود که نیاز به جرات و توان زیادی داشت، اما با دستور و تاکید دکتر هاشمی، در حال حاضر، ۳۹ پایگاه اورژانس هوایی، کشور را پوشش می دهند و به ارائه خدمات به بیماران و مصدومان می پردازند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در تهران با بکارگیری موتورلانس های اورژانس، متوسط حضور نیروهای اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان از ۳۸ دقیقه به حدود ۱۰ دقیقه کاهش یافته است، گفت: طرح تحول سلامت، برکات بسیار زیادی برای مردم و سازمان اورژانس داشته و خدمات این سازمان، با کیفیت بهتری به مردم ارائه می شود.

 کولیوند در پایان یادآور شد: سازمان اورژانس کشور، اولین دستگاهی است که در حوادث و سوانح مختلف، حضور پیدا می کند و عملکرد درخشانی از نظر مردم داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز