خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور هیاتی از شورای امنیت در اهواز برای بررسی حادثه تروریستی/ تغییر در نحوه تامین امنیت زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۹۰۵

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به ایجاد تغییرات در نحوه تامین امنیت زائران اربعین گفت: برنامه‌های ویژه امنیتی برای تامین امنیت زائران در داخل خاک ایران و در مسیرها تدارک خواهیم دید.

حسین ذوالفقاری (معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: در حال حاضر هیاتی از شورای امنیت کشور در این شهر حضور دارد، تا همه ابعاد این ماجرا را از قبل، حین و بعد از رخداد ماجرا بررسی می کنند و در نهایت گزارشی از وضعیت این ماجرا ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: تا روز گذشته در حدود ۲۲ نفر از کسانی که به نوعی در این حادثه همکاری داشتند، بازداشت شده و یکسری اقلام نیز از این افراد کشف و ضبط شده است، البته همچنان کارهای اطلاعاتی در خصوص این حادثه ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به حادثه تروریستی اخیر در اهواز چه تدابیری برای امنیت زائران در سفر اربعین اندیشیده اید؟ تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در منطقه داریم و اتفاقی که در هفته گذشته در اهواز رخ داد، نگرش و روش ما درباره تامین امنیت زائران در ایام اربعین قطعاً تغییراتی خواهد کرد.

ذوالفقاری تاکید کرد:‌ برنامه‌های ویژه امنیتی برای تامین امنیت زائران در داخل خاک ایران و در مسیرها تدارک خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز