خبرگزاری کار ایران

توکلی:

کارنامه نهایی آزمون دکتری ساعت ۲۰ امشب منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۹۲

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: کارنامه‌ نهایی آزمون دکتری ساعت ۲۰ امشب ششم شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده فهرست اسامی تعداد ۱۱ هزار و ۹ پذیرفته شده نهایی آزمون ورودی دوره دکتری phd غیر متمرکز ۹۷ روز یکشنبه ۴ شهریور روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و نتایج مربوط به آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز متعاقبا از طریق سایت سازمان آموزش سنجش کشور اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: کارنامه‌ نهایی آزمون دکتری حاوی اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هریک از کدرشته‌ محل‌های معرفی شده برای مصاحبه در سهمیه مربوط، ساعت ۲۰ امشب ششم شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی یکی از دانشگاه‌ها و موسسات عالی و همچنین در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند باید توجه داشته باشند که منحصرا می‌توانند در یکی از کد رشته محل‌ها ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در دو محل نیستند.

توکلی گفت: در صورتی که برنامه زمانی خاصی از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام نشده باشد، داوطلبان باید در یکی از روزهای چهارشنبه هفتم و یا شنبه دهم شهریور ماه به موسسه مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار داشت: داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون فوق در صورتی که درباره مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا ۱۵ شهریور منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند. بدیهی است به تمامی مواردی  که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ فوق انجام شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز