خبرگزاری کار ایران

در هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت؛

ابزارهای تشویقی اجرای نظام ارجاع به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۶۸۷

دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور گفت: هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور اعضای این شورا برگزار و در مورد 7 مصوبه، تصمیم گیری شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اولیایی منش اظهار داشت: در هفتاد و یکمین جلسه شورای عالی بیمه سلامت، ابزارهای تشویقی برای اجرای نظام ارجاع و اجرای آزمایشی حمایت بیمه ای از خدمات پرستاری در منزل در تعدادی از بیمارستانهای وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی تصویب شد.

 
وی تصریح کرد: در این جلسه برای برخی از خدماتی که فاقد تعرفه بود، تعرفه هایی به تصویب رسید و اعضای این شورا با اکثریت، این مصوبات را تایید و تصویب کردند.
 
دبیر شورای عالی بیمه سلامت کشور با اشاره به برگزار شدن فصلی جلسات شورای عالی بیمه سلامت، اظهار داشت: در نیمه دوم هر سال، بحث های کارشناسی تعرفه های پزشکی سال بعد در دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت انجام و در اواخر سال در شورای عالی مطرح و به هیات دولت ارسال می شود.

اولیایی منش خاطرنشان کرد: ایده آل است که تعرفه های پزشکی هر سال، در ماه های پایانی سال قبل از آن، به تصویب برسد و در سالهای گذشته، هدف ما این بود که تعرفه ها قبل از پایان سال تصویب و ابلاغ شود اما امسال به دلیل نامشخص بودن تکلیف بودجه و میزان رشد بودجه، تصویب تعرفه های پزشکی 97 در هیات دولت و ابلاغ آن، به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز