خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح‌های آبرسانی و بهره‌برداری از خطوط انتقال آب شرب در شهرهای جنوب شرق استان تهران

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۸۰

مراسم بهره‌برداری از خطوط انتقال آب شرب از سد ماملو به شهرهای قرچک و ورامین و آبرسانی به شهرهای جنوب شرق استان با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عملیات اجرایی انتقال آب به شهرهای جنوب شرق استان تهران و شهرهای قرچک و ورامین از سد ماملو با اعتباری بالغ بر ٣٨٤میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین بهره برداری از عملیات انتقال و خطوط اصلی وتوزیع آب شرب به شهرهای قرچک و ورامین با حضور اردکانیان وزیر نیرو و مقیمی استاندار تهران صورت گرفت.

عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر قرچک در سال ٩٤آغاز و برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ٤٥٢میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

همچنین در جریان سفر استاندار تهران و وزیر نیرو به شهرهای جنوب شرق استان ،بهره برداری از خط انتقال و خطوط اصلی توزیع آب شرب شهر ورامین به طول ١٤کیلومتر و اعتباری بالغ بر ٢٧٤میلیارد ریال آغاز شد.

بر پایه این گزارش  بهره برداری از ١٠٠کیلومتر اصلاح وتوسعه شبکه توزیع آب و همچنین اصلاح ،توسعه شبکه وحفر وتجهیز چاه های آب شرب بین شهرهای پیشوا_ورامین _قرچک با اعتباری بالغ ٣٧٤میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز