خبرگزاری کار ایران

سردار هداوند:

سربازان در ایجاد و استمرار امنیت نقش موثری دارند

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۲۵

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: امنیت از بزرگترین نعمت ها است و ارزش و اعتبار بالایی دارد که سربازان در ایجاد و استمرار آن نقش موثری را ایفا می کنید.

به گزارش ایلنا، سردار حمید هداوند جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در  اولین جلسه با نمایندگان اصلی سربازان فاتب در سال 97 بیان داشت: سربازی در فرهنگ ما امری الهی و مقدس است و افتخار همه ما این است که سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با بیان اینکه عنوان سربازی در نیروی های مسلح از با افتخار ترین عناوین برای مقامات انتظامی و نظامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: باورمان این است که خدمت سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران نوعی عبادت است و از آنجاکه شما عزیزان از تامین کنندگان امنیت هستید کار شما عبادتی بزرگ و امری مبارک است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: لحظه لحظه ی خدمت سربازی اگر با اعتقاد و با نیتی الهی همراه باشد عبادت است چرا که کار شما در حقیقت خدمت به مردم است.امنیت از بزرگترین نعمت ها است و ارزش و اعتبار بالایی دارد که شما در  ایجاد و استمرار آن نقش موثری را ایفا می کنید.

سردار هداوند یادآور شد: قدر ایام خدمت را بدانید چرا که این ایام با همه لحظات شیرین و تلخش خواهد گذشت و خاطرات و تجربیات خوب آن با شما همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز