خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۷۳۶۴

وزیر علوم با صدور حکمی، هادی معماریان خلیل‌آباد را به سمت "رئیس مرکز آموزش‌عالی کاشمر" منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم انتصاب آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

هادی معماریان خلیل‌آباد متولد ۱۳۵۷ کاشمر و فارغ التحصیل دوره دکترای تخصصی رشته مدیریت منابع زمین با گرایش مهندسی خاک از دانشگاه UPM مالزی و عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند است.

وی تاکنون ۳ طرح تحقیقاتی را انجام داده و علاوه بر تالیف و ترجمه ۲ جلد کتاب در تهیه ۲ فصل از ۲کتاب توسط انتشارات بین المللی مشارکت داشته است.

انتشار ۴۰ مقاله در نشریات علمی و پژوهشی بین المللی، ارائه حدود ۸۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و بین المللی و راهنمایی و مشاوره ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از دیگر سوابق پژوهشی هادی معماریان است.

معماریان دارای افتخارات علمی از جمله کسب عنوان پژوهشگر نمونه و دارای مقاله پر استناد دانشگاه بیرجند در سالهای ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ است و رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد کشور در سال ۱۳۸۰، رتبه اول دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۳ و رتبه برتر دانشگاه UPM مالزی را در سال ۱۳۹۱ کسب کرده است.

وی پیش از این، سالها مدیر عامل و عضو هیئت مدیره در بخش خصوصی و شرکت های مهندسی مشاور و دستیار تحقیقاتی تحت گرنت پژوهشی در دانشگاه UPM مالزی بوده و پس از جذب در دانشگاه بیرجند مسئولیت هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست و معاونت گروه را برعهده داشته است.

دکتر معماریان دبیر علمی و اجرایی سه کنفرانس ملی و منطقه ای بوده و در کمیته علمی چندین همایش ملی عضویت داشته است و بازرس انجمن علمی سیستم های سطوح آبگیر باران ایران نیز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز