خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

افزایش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا/ورود سامانه بارشی از روز شنبه

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۹۲۲

یک کارشناس هواشناسی با اشاره به روند افزایش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما در دو روز آینده گفت: از عصر شنبه یک سامانه بارشی وارد کشور خواهد شد.

گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت آب و هوا در کشور گفت: امروز بارش‌های پراکنده‌ای در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود؛ امشب نیز بارش‌های پراکنده‌ای در استان آذربایجان غربی و شرقی داشته باشیم. همچنین از امشب در نیمه غربی کشور روند افزایش دما گزارش شده است و دما در سواحل دریای خزر ۸ تا ۱۰ درجه گرمتر می‌شود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: از فردا نیز آسمان نیمه شرقی کشور صاف است و روند افزایش دما در این مناطق را نیز شاهد هستیم. از فردا عصر نیز شمال غرب کشور و دامنه‌‌های زاگرس جنوبی، مرکزی و کردستان وزش باد گزارش شده است.

گودرزی خاطرنشان کرد: عصر فردا نیز در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام و تهران نیز بارش‌های پراکنده گزارش شده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی در نیمه غربی کشور گفت: از شنبه نیز با ورود یک سامانه بارشی شروع مجدد بارش‌ها در نیمه غربی کشور پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی خاطرنشان کرد: هوای تهران از امروز روند افزایشی دارد و از روز یکشنبه بارش نیز برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز