خبرگزاری کار ایران

انتقاد از عدم همراهی برخی معاونان شهرداری با مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۱۸۴

عضو شورای شهر تهران از عدم همراهی برخی معاونان شهرداری با مدیریت شهری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدسالاری در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: در دوران فعالیت سرپرست شهرداری، فعالیت تک تک مدیران شهرداری توسط اعضای شورا رصد خواهد شد. از مدیرانی که همراهی می کنند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همین طور جای گلایه دارد که برخی معاونان در این مقطع زمانی حساس با مدیریت شهری همراهی نکردند.

سالاری افزود: قطعا فعالیت، همراهی و همکاری تک تک مدیران شهرداری تهران در این مرحله گذار توسط اعضا و رئیس شورا و همچنین شهروندان رصد شده و نحوه این همکاری از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با بیان اینکه اعتراض خود را نسبت به مدیران و معاونین مستعفی شهرداری تهران اعلام می‌کند، خاطرنشان کرد: این استعفاها به مفهوم عدم همراهی با شهروندان و عدم ارائه خدمات به شهر است. اعضای شورا انتظار دارند که آنها بهتر از گذشته سرپرست شهرداری تهران را همراهی کنند.

در ادامه سالاری نسبت به نحوه ارائه خدمات فنی مهندسی و اجرای مقررات ملی ساختمان تذکر داد و اظهار داشت: متاسفانه اخیرا شاهد هستیم که وزرای راه و شهرسازی و کشور در خصوص نحوه اجرای مقررات ملی ساختمان در حال مکاتبه هستند.

وی افزود: انتظار این بود اکنون که فرآیند نحوه ارجاع کار و ارائه خدمات فنی مهندسی در کل کشور به دلیل اختلافاتی که در وزارت کشور و وزارت راه وجود دارد در بلاتکلیفی به سر می‌برد شخص آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای تشکیل داده و این موضوع را حل می‌کردند.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: از آنجایی که این موضوع برای شهر تهران بسیار اهمیت دارد از رئیس شورا درخواست دارم جلسه‌ای با حضور معاونین دو وزارتخانه و کمیسیون‌های مربوط به این شورا و مدیران سازمان نظام مهندسی برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز