خبرگزاری کار ایران

کریمی‌فر خبر داد:

امکان استفاده فرهنگیان از هتل‌های ۳ و ۵ ستاره با تخفیف ۸۰ درصد/راه‌اندازی تورهای سیاحتی و زیارتی

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۰۷

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از راه اندازی تورهای سیاحتی و زیارتی برای فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گودرز کریمی فر، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار داشت: فرهنگیانی که به هر دلیلی نتوانستند از اسکان نوروزی بهره مند شوند، این امکان ایجاد شده که بتوانند از هتل های ۳ و ۵ ستاره با تخفیف ۸۰ درصد استفاده کنند. در همین راستا مرخصی تحصیلی برای دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش صادر شده است.

کریمی فر با اشاره به تقویت وام های ضروری فرهنگیان گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان وام در سال ۹۶ پرداخت شد  و سال ۹۷ نیز ادامه دارد. همچنین وام مسکن ۵۰ میلیون تومانی به افراد ساکن در شهرهای ۲۰۰ هزار نفر و ۴۰ میلیون  تومانی به فرهنگیان ساکن در شهرهای ۲۰۰ هزار هزار نفر پرداخت می‌شود.

وی همچنین از راه اندازی تورهای سیاحتی و زیارتی برای فرهنگیان داخل و احتمالا فرهنگیان خارج کشور به صورت ۵۰ درصد تسهیلات قرض الحسنه خبر داد.

مدیر کل توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش نیز با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: ۳۴۵ مرکز آموزشی با ۱۴ هزار و ۴۶۰ تخت در خوابگاه های فرهنگیان، ۱۲ هزار مدرسه در قالب ۱۰۰ هزار کلاس درس در ۷۰۷ پایگاه پذیرش با ۲۵ هزار نیروی خدماتی را با شعار کیفیت مطلوب و مسافرت ارزان در اختیار فرهنگیان در ایام نوروز قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه فقط کمتر از ۹ درصد مربوط به اسکان غیرفرهنگیان بود، بیان کرد: بیش از ۸۳ درصد فرهنگیان که فرم های نظرسنجی ما را پرکردند از اسکان نوروزی اعلام رضایت کردند.

کریمی فر از آماده سازی نظام نامه رفاهی فرهنگیان خبر داد و گفت: این نظام نامه شامل ۱۸۶ برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است و تقویت خانه های معلم، بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان با رویکرد بیمه تکمیلی که در سال جاری مورد بازنگری قرار می گیرد، بهره‌وری مدیریت با رویکرد کاهش هزینه‌ها از جمله سیاست کلان و راهبردی آن است.

کریمی فر همچنین از راه‌اندازی باشگاه پیشکسوتان فرهنگی خبر داد و ادامه داد:  این طرح در حال حاضر در ۱۰ استان در حال اجراست و تا هفته معلم حداقل در پنج استان دیگر راه اندازی خواهد شد. این باشگاه‌ها دارای سالن مطالعه، ورزش و کافی نت و... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز