خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده خبر داد:

ادامه اجرای طرح والعادیات در ایام تعطیلات نوروز / جمع‌آوری هزار و ۶۰۰ معتاد متجاهر

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۱۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح جمع‌‌‌آوری معتادان متجاهر از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد و تاکید کرد: در این طرح تعداد یک هزار و ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع‌‌آوری شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده با اعلام این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح والعادیات که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته بود و ماموران این پلیس توانسته بودند امنیت عمومی را به صورت محله محور برای شهروندان ایجاد کند، جمع‌‌‌‌آوری معتادین متجاهر با اولویت نقاط آلوده و حاشیه اتوبان‌‌‌ها بنا به درخواست‌‌‌های مردمی، از اواخر سال گذشته آغاز و تا انتهای تعطیلات نوروز در دستور کار قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه ماموران این پلیس موفق شدند تعداد یک هزار و ۶۰۰ تن از معتادان متجاهر را جمع‌‌‌آوری کنند، اظهار داشت: معتادان پس از سیر مراحل قانونی، به مراکز بازپروری دارای مجوز برای بازگشت به زندگی عادی، منتقل خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کلیه شهروندان می‌‌‌توانند به طور شبانه‌‌‌روز طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی ۱۱۰، اخبار و گزارش‌های خود را اعلام تا در اسرع وقت به درخواست‌‌های آنان پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز