خبرگزاری کار ایران

معاونت توسعه مدیریت وزارت بهداشت مطرح کرد:

رفاه و سلامت زنان در دستور کار وزارت بهداشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۹۷

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: باید وجه مشترک مشکلات بانوان شناسایی شود چراکه بانوان علاوه بر کار، مسئولیت زندگی را هم برعهده دارند و باید ببینیم که چگونه می توان برای آنها تعادلی را بین زندگی و کار ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی صدرالسادات، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در نخستین نشست کشوری مشاورین امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی گفت: وجود امور بانوان و خانواده در دانشگاه ها و خصوصا ستاد وزارت بهداشت بسیار با اهمیت است دلیل آن این است که بیش از ۵۵ درصد همکاران ما در ستاد وزارت بهداشت بانوان هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: یکی از مسئولیت های مهم مشاورین امور بانوان در دانشگاه‌ها و ستاد وزارت بهداشت این است که وجه مشترک مشکلات بانوان را شناسایی کنند چراکه بانوان علاوه بر کار مسئولیت زندگی را هم برعهده دارند و باید ببینیم که چگونه می توان برای آنها تعادلی را بین زندگی و کار ایجاد کرد.

صدرالسادات با بیان اینکه برای افزایش بهره وری در سازمان باید انگیزه بیشتری بین کارمندان ایجاد شود افزود: اینکه کار کردن فرسودگی ایجاد می کند شکی نیست پس بنابراین باید شرایط بهتری فراهم شود و باید فعالیت های بیشتری در بحث رفاهی و سلامت بانوان انجام شود و حتما ساعاتی برای ورزش بانوان برنامه ریزی شود.

وی در پایان پس از استماع نظرات و مشکلات برخی از حاضرین جلسه قول های مساعدی را جهت مرتفع ساختن مشکلات بانوان ارائه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز