خبرگزاری کار ایران

همسران شهدای مدافع حرم میهمان بهشت زهرای تهران

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۲۱

مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) صبح روز چهارشنبه 4 بهمن 1396 در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم در سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) صبح روز چهارشنبه 4 بهمن 1396 با حضور صمیمی (مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ) و سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و نیز باحضور همسران معظم شهدای مدافع حرم در سالن همایش گلزار شهدای تهران برگزار شد.

در ابتدا صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب(س) را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه شهدا عامل ثبات و امنیت پایدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا هستند و اکنون ملت ایران به مرحله‌ای از توانمندی رسیده که هیچ تصمیمی در منطقه بدون اجازه ایران اسلامی گرفته نمی‌شود، گفت: بازگویی جانفشانی‌های شهدا به نسل جوان ضروری است.

صمیمی گفت: شهدا گنجینه‌هایی هستند که یاد و خاطره رشادت‌های آنها بایستی در هر شرایطی الگوی ما باشد و ادای احترام به مقام والای شهیدان وظیفه همگانی است.

در ادامه مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب(س) به خانواده‌ها تبرک گفته و بیان کرد: شهدای مدافع حرم انسان‌های برجسته‌ای بودند که کیلومترها دورتر از مرزهای کشور در راه دفاع از آرمان‌های اسلام گام برداشتند و آنها شهیدان راه امنیت ملت ایران هستند.

در پایان این برنامه خانواده‌های معظم شهدا با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم بانثارگل و قرائت فاتحه همواره یاد و خاطره شان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز